به رهبر: شما امام معصوم که نه، پیامبر هم نه، عظیم بتی هستید درنظر کاهنانی که از معبدتان عوایدی دارند غیر قابل چشم پوشی

از: دلسوخته ای برای مسلمین مظلوم پاراچنار
به: رهبر مسلمین جهان

الَذین اخرجوا من دیرهم بغیر حقّ الّا ان یقولوا ربنا الله
با سلام خدمت رهبر مسلمین جهان
این روزها زخم زیاد است و تا دلتان بخواهد جای مرهم نمک ارزان شده است. خواستم از دردهای خودمان، همین مردم ایران خودمان شکوه کنم اما به تجربه یافته ام که اگر کسی از رفتار شما در این مملکت نقد کند تکفیر می شود که شما امام معصوم که نه، پیامبر هم نه، عظیم بتی هستید درنظر کاهنانی که از معبدتان عوایدی دارند غیر قابل چشم پوشی که حتی اگر خودتان هم خودتان را بشکنید باز بندتان خواهند زد تا به خزانه نذوراتشان گردی ننشیند. آقای رهبر مسلمین جهان من می خواهم از طرف نام شما از شما شکایت کنم! من تازه مسلمان جای جای تاریخ اسلام را که نگاه کرده ام در سیره پیشوایان دینم زندان سیاسی و عقیدتی ندیده ام. رهبر مسلمین جهان علی ست که آن زمان که ممالک شرق و غرب در سیطره فرمانروایی اش بود یهودی از او شکایت کرد و قاضی حکم به نفع یهودی داد و هیچ عامل خودجوشی یقه چاک نداد که وای بر ما از امیر مومنان شکایت برده اند و هم او را نام رهبر مسلمین جهان شایسته است که زره بر یهودی بخشید و او را مکنتی داد و اینچنین سربازی برای دینش ساخت که در رکابش جان به جان آفرین تسلیم نمود. رهبر مسلمین جهان علی ست که آنگاه که از او از اهل سقیفه پرسیدند فرمود سلامت دین نزد ما از هرچیز مهم تر است! هم او که طلحه و زبیر را رخصت خروج از منطقه داد، هم او که به فرزندانش سفارش فرمود ضارب و قاتل من مهمان شماست، هرآنچه به من می دهید به او هم بدهید و اگر من فوت شدم تنها یک ضربتش بزنید! راستی شما از میهمانانتان چگونه پذیرایی می کنید؟!

این ها را گفتم که هم بدانید نه اینکه ما خودمان درد نداشته باشیم و هم اینکه در دین من سفارش نزدیکان زیاد شده پس انصاف نبود از نزدیکان عزیزم حرفی نرانده باشم ، اما خدای بزرگ من می داند که هر مسلمان آزاده برای من خواهر و برادری ست که دردش استخوان می سوزاند و شادی اش منور می گرداند دلم را. پس از مردمی نوشتم که مسلمانند و اگر منصف باشیم قبل از مسلمان بودن انسانند!

این روزها که نه، دیر زمانیست که اخبار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درلحظه و فی الفور اخبار تعداد ربوده شدگان، زخمی شدگان، شهید شدگان و هر چه شدگان دیگر از فلسطین اشغالی را مخابره می کند. که انشاالله خداوند این رژیم ستمگر و جعلی را که تمام وجودشان آغشته به خون مسلمین جهان است نابود کناد!

اما آقای رهبر مسلمین جهان، که البته کاری ندارم که چند درصد مسلمین جهان که نه، چند درصد شیعیان جهان هم نه، چند درصد ملت ایران این لقب بسیار بزرگ را قبول دارند. اما همینکه خودتان و فدائیان همیشه و خودجوش در صحنه حاضرتان این القاب را قبول دارید شما را در قبال تک تک مسلمین جهان متعهد می کند.

اما من هرگز شاهد حمایت شما از هیچ مسلمان دیگری جز مسلمانانی که حمایتشان پشتوانه تضمین حکومتتان باشد را ندیده ام. مثل مسلمانان مظلوم فلسطین و لبنان و بحرین و مصر و … .

آقای رهبر مسلمین جهان من از شما شکایت دارم! از شمایی که چشمهایتان را بر مردم مظلوم پاکستان بسته اید و کربلای دهشتناک پاراچنار را نادیده می گیرید و اخبار آن حوالی را بیرحمانه بایکوت می کنید. ازشما که کشته شدن مردم بی پناه را که تنها جرمشان شیعه بودن است نمی بینید. آها! شاید دیده شدن این مردم مظلوم به وحدتی که شما درنظر دارید لطمه می زند. وحدت که البته حرف شماست ما با اهل سنتی که وهابیت را به رسمیت نمی شناسد که متفرق نیستیم و توقع نداشته باشید که با وهایبتی که انسان می کشد و کرامت انسانی را نابود می کند متحد باشیم که خدایی ناکرده پایه های حکومتتان نلرزد.

پاراچنار کربلایی ست که همین نزدیکی هاست، حکومتش هم آنقدرها از اوامر شما سرکشی نمی کند. مردمی مظلوم که روزی از خواب بیدار می شوند و جلوب درب خانه شان پایشان روی مین می رود و تمام.

راستی چقدر باید شیفته قدرت بود که از کودکان و زنان و مردان هم کیش خود چشم پوشید! این نظام را چه می شود که آنقدر متزلزل است که دفاع از مردمی بی پناه و مظلوم به خطر می افکندش. من نمی گویم از نظامتان دفاع نکنید، بکنید، دور دور شماست، اما شما را به خدا نام دین بر آن نگذارید. همه روزه می شنویم مردم دنیا به دین پناه می آورند و آنچه در این جامعه اسلامی خودمان می بینیم دین گریزی مردم است! راستی کمی فکر کنید، این اشتباه از شما نبوده که به جای جذب مدام دفع می کنید؟ شما را به خدا بیش تر از این نام دینمان را به بازی های کثیف سیاسی تان آلوده نکنید.

راستی آقای رهبر مسلمین جهان برای شکایت از شما باید به کدام محکمه داد برم که جان و برتر از آن آبرویم در امان باشم؟

پاسخی بگذارید

