قول شرف از این بی شرف !! مرتضوی زیر همه چیز زد و وعده استعفا را تکذیب کرد

با توکلی دیدار نداشتم

جرس: در حالی که احمد توکلی گفته است در دیدار با مرتضوی وی قول  داده تا از ریاست تامین اجتماعی استعفا دهد، سعید مرتضوی با رد صحبت‌هاي توکلی مبنی بر دیدار با وی گفت: در پنج روز گذشته توکلی با بنده دیداری نداشته و من هم با وی دیداری نکرده‌ام.

در پی لغو استیضاح وزیر کار به دنبال ادعای برخی نمایندگان مبنی بر «قول شرف» مرتضوی برای کناره گیری از ریاست تامین اجتماعی احمدی‌نژاد تاکید کرد که «تعهدی بر این برکناری ندارد»؛ با این حال احمد توکلی گفت که «مرتضوی زنگ زد و به من گفت که من خانه نشستم و همانطور که به شما قول دادم، ‌سر کار نمی‌روم.»  دقایقی پس از انتشار این خبر پایگاه اطلاع رسانی تأمین اجتماعي در خبری دیدار مرتضوی با توکلی را تکذیب کرد.

براساس اين گزارش؛ مرتضوی افزود «قویا تکذیب می‌کنم که بین ما دیداری انجام شده است.» و مدعی شد: بنده تلاش کردم دروغگویی‌ها خاتمه یابد ولی ظاهرا با وجود این تلاش ها این هدف محقق نشد.
توکلی ساعتی پیش و در واکنش به گفته‌های معاون پارلمانی احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس گفته بود: الان که پیامک سخنان میرتاج‌الدینی آمد، ‌مرتضوی زنگ زد و به من گفت که من خانه نشستم و همانطور که به شما قول دادم، ‌سر کار نمی‌روم.

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز مجلس در تذکری آئین‌نامه‌ای با استناد به ماده 77 و در پاسخ به تذکر مصطفی کواکبیان نماینده سمنان اظهار داشت: من در این فرصت فقط به اتهاماتی که دوستان وارد کرده‌اند، پاسخ می‌دهم و وارد بحث استیضاح نمی‌شوم. دوستانی به ما اتهام زدند که ما سیاسی‌کاری کردیم و اهداف انتخاباتی و پس از آن اهدافی برای رئیس مجلس داشتیم، اما باید بگویم که ‌در استیضاح آقای صالحی برای انتصاب ملک‌زاده و ‌در استیضاح شیخ‌الاسلام برای انتصاب مرتضوی برای ما وحدت ملاک بود.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: ما با این دو استیضاح با یک ملاک کار کردیم و همان طور که صالحی قبول کرد و ملک‌زاده با استعفا کنار رفت و ما استیضاح صالحی را پس گرفتیم، اکنون نیز وقتی اطمینان عقلایی پیدا کردیم که آقای مرتضوی استعفا می‌دهند، استیضاح شیخ‌الاسلام را پس گرفتیم.

پاسخی بگذارید

