در تماس سبز با خویشان و دوستان: روز جمعه همه با هم در خانه خواهیم ماند

چکیده :من «پیام رسان» رهبران جنبش سبزم! آنان که گفتند شرکت در این انتخابات بی فایده است. من یک شهروندم در پی حقوق مدنی خود. برای احقاق این حق می دانم که مسئولم. در حد توان خود » آگاهی» می دهم و به دوستانم، اطرافیانم، همسایگانم، فامیلم، خویشانم و همکارانم می گویم که چرا در این انتخابات شرکت نمی کنم. من اینک با یک تماس کوتاه تلفنی به یکی از خویشان و دوستانم در یکی از شهرهای دور و نزدیک خواهم گفت: روز جمعه همه با هم بعنوان همبستگی با رهبران جنبش سبز در خانه خواهیم ماند. ما رای نمی دهیم. …

کلمه- گروه اجتماعی:

۲۲ خرداد که در انتخابات شرکت کردم، رایم را دزدیدند. خواهر و برادرم را کشتند و دوستانم را در بند کردند.

سه سال گذشته باز گاه انتخابات است، من در این انتخابات شرکت نمی کنم. من در انتخاباتی که نامزدهایم حق شرکت ندارند، رای نمی دهم. من در انتخاباتی که از قبل نتیجه اش معلوم است و از هم اکنون مسئولان و سرداران برای ” حماسه ۶۰ درصدی” اش رجزخوانی می کنند رای نمی دهم.

من یک شهروندم در پی حقوق مدنی خود. برای احقاق این حق می دانم که مسئولم. در حد توان خود ” آگاهی” می دهم و به دوستانم، اطرافیانم، همسایگانم، فامیلم، خویشانم و همکارانم می گویم که چرا در این انتخابات شرکت نمی کنم.

از امروز تا روز جمعه من یک ” پیامبر” م. پیام ۳۹ زندانی سیاسی را که به رغم همه سختی ها در بیانیه افشاگرانه خود گفتند این انتخابات ” فرمایشی” است و این نمایندگان صدای ملت ما نیستند را به اطلاع اطرافیانم می رسانم.

من “پیام رسان” رهبران جنبش سبزم! آنان که گفتند شرکت در این انتخابات بی فایده است.

من امروز با کلامم، با یک تلفن با یک پیامک با یک جمله هر گونه که بتوانم به دیگران می گویم که چرا این انتخابات ” فرمایشی” است.

من به آنها می گویم که هر رایی که به صندوق برود، مشروعیت استبداد است. خواهم گفت با هر رایی که بدهند، رنج شکنجه بر زندانیان را افزون خواهند کرد. خواهم گفت “رای” شما پا نهادن بر خون شهداست. می گویم “رای” شما ادامه اختلاس و مفاسد کلان است. خواهم گفت هر رای که به صندوق ریخته شود، ادامه بی اعتباری کشورم در صحنه روابط بین الملل است. خواهم گفت رای دادن در روز ۱۲ اسفند، رای دادن به ادامه فشار اقتصادی، افزایش تورم، گرانی و ظلم است.

من به آنها می گویم که رای ما به این حاکمیت، پشت پا زدن به دستاوردهای انقلاب اسلامی است. خواهم گفت که رای ما در روز جمعه نادیده گرفتن شعار ” استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” است.

من برای پاسداری از خون شهیدان باکری، همت، جهان آرا و همه بسیجیان و سپاهیانی که برای عظمت اسلام و انقلاب به شهادت رسیدند، در این انتخابات فرمایشی شرکت نمی کنم.
من به حرمت اشک مادران شهید، جانباز و اسیران هشت سال دفاع مقدس جمعه از خانه بیرون می آیم.

من اینک با یک تماس کوتاه تلفنی به یکی از خویشان و دوستانم در یکی از شهرهای دور و نزدیک خواهم گفت: روز جمعه همه با هم بعنوان همبستگی با رهبران جنبش سبز در خانه خواهیم ماند. ما رای نمی دهیم.

پاسخی بگذارید

